„Skuteczny marketing – w pracy agenta nieruchomości”

Zapraszamy do udziału w szkoleniu dotyczącym narzędzi marketingu internetowego, możliwości wykorzystania w codziennej pracy mediów społecznościowych oraz budowania osobistej marki agenta nieruchomości.
Warsztat kierowany do agentów RE/MAX Polska, właścicieli biur RE/MAX, a także osób spoza sieci zainteresowanych tą tematyką.

Mariusz Łodyga

Strateg, trener, konsultant

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą, marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding. W biznesie od 12 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 200 projektów szkoleniowo-doradczych.

Agenda szkolenia

1. Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych

Moduł ma na celu wskazanie społecznościowych kanałów marketingowych. W ramach tego modułu zostaną przeanalizowane najlepsze praktyki firm oraz wskazane zasady oraz taktyki zwiększające widoczność marki. Podczas warsztatu uczestnicy poznają model propagacji treści w mediach społecznościowych oraz będą w stanie wdrożyć konkretne narzędzia zwiększające zasięgi organiczne.


2. Branding – generator większej sprzedaży

Moduł ma na celu przeanalizowanie kwestii związanych z budową silnej marki.
Wyłapanie w trakcie dyskusji co jest wzmacnia oczekiwaną percepcję marki, a co działa wręcz przeciwnie. Uczestnicy warsztatu wypracują również przymiotniki pozycjonujące markę oraz przynajmniej kilka sloganów
reklamowych. W tej części uczestnicy poznają case’y udanych wdrożeń storytellingowych, które uzyskały ponadnormatywną stopę ROI.


3. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych

W ramach modułu uczestnicy warsztatu dowiedzą się z jakich narzędzi e-mail marketingowych korzystać, aby efektywnie docierać do core targetu. Podczas tej części zostaną zaprezentowane szablony wiadomości, które udowodniły w praktyce najwyższą konwersję z realizowanych kampanii.


4. Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu

Podczas tego modułu zostanie praktycznie przećwiczona koncepcja tworzenia narracji marketingowej. Uczestnicy będę wypracowywali różne formy materiałów marketingowych. Zarówno w formie tzw. content marketingu, jak i tworzenia oferty zawierającej właściwie zaprojektowane i zaprezentowane USP (unique selling proposition), ESP (emotional selling proposition), RTB (reason to belive).


5. Co robią nasi klienci na naszych stronach WWW i co mówią o nas w sieci

Moduł ma w praktyczny sposób przedstawić uczestnikom warsztatu, w jaki sposób korzystać z narzędzi analitycznych i monitorujących działania w Internecie w celu sformułowania insightów. Dzięki temu modułowi uczestnicy będą w stanie samodzielnie pozyskiwać leady z systemu zbierającego dane behawioralne użytkowników serwisu internetowego. Podczas tego modułu zostanie również zaprezentowane narzędzie do monitoringu Internetu.

Cena szkolenia

dla osób z RE/MAX 199 zł (+ VAT)

dla osób spoza RE/MAX 249 zł (+ VAT)

Rejestrację na szkolenie oraz wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres e-mail: akademia@remax-polska.pl

Termin rejestracji upływa 19 lutego 2016.

Uczestnictwo w szkoleniu zalicza 1 dzień szkoleniowy w ramach Certyfikatów Akademii RE/MAX.

Termin i miejsce szkolenia: 25.02.2016, godz. 10.00 – 17.00. Warszawa, ul. Klimczaka 8 lok. 42

RE/MAX

Dołącz do naszego newslettera

 

Zapisz się do naszej listy e-mailingowej, by otrzymywać informacje o zbliżających się wydarzeniach: szkoleniach, rekrutacjach, etc.

Dziękujemy! Sprawdź swojego maila i potwierdź zapis.

Shares

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij